DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pátek 26. února 2016

Home » » Minirecenze/minireview - ANTHRAX - For All Kings (2016)

Minirecenze/minireview - ANTHRAX - For All Kings (2016)


ANTHRAX - For All Kings
CD 2016, Megaforce Records

Když jsem poprvé slyšel novou desku slavných ANTHRAX, říkal jsem si, že trošku nechápu ty oslavné výkřiky různě na internetu. Vždyť zrovna tahle smečka zažila už o hodně lepší období. Letos jsou víc heavy, víc rozvláční, víc nevýrazní. Očekával jsem pecku mezi oči, úder v podobě pořádně ostrých riffů a skladby, u kterých budu mít chuť rozsekat půlku bytu. Nic z toho se při poslechu nedostavuje. Mě novinka zkrátka přijde jako takové paběrkování nápadů, které už tady dávno byly. Kde je u kapely tolik známý odvaz, kde je silné a nekompromisní řezání pilou? Nemůžu si pomoct, ale pánové mi přijdou nějací unavení.

Ono to v závěru není úplně špatné album, ale ne na ANTHRAX. Nezlobte se na mě, ale skupina, která je schopná stvořit něco tak skvělého, jako byly ve svých dobách desky jako "Among the Living", "State of Euphoria", případně moje srdcovka "Persistence of Time", vyvrhne na světlo boží tohle? Možná jsem moc přísný, ale nedá mi to. Nějak jsme si s novinkou jednoduše nesedli do oka. Je to zkrátka hrozně plytké, bez jakéhokoliv výrazu (Joey Belladonna to podle mě vůbec nedává - chci Johna Bushe!). Těšil jsem se moc, neustále přimhuřoval oči i uši a nic, vůbec nic to se mnou nedělá. Omlouvám se, ale nemůžu si pomoct. Pro mě osobně se jedná o hodinu totální nudy. A to bývám takto ostrý málokdy. Přitom jinak ANTHRAX (i některá novější alba) doslova zbožňuji...nedá se nic dělat, mě to připadá jak zahrané od nějaké lokální heavy smečky, už jenom ten divný zvuk a produkce. Škoda.

"For All Kings" je albem, které na mě působí dojmem, že ho nahráli hodně unavení muzikanti. Kde je dřívější energie, lehkost a jiskření? Kam se poděly ostré riffy? Tohle je album pro staré dědky, kteří vytvořili něco jen tak z povinnosti. ANTHRAX vždy patřili k mým velmi oblíbeným kapelám, ale letos se jim to vyloženě nepovedlo. Pro mě osobně se jedná jen o nekonečnou nudu. Omlouvám se, ale takhle ne! Obyčejné album, které posouvá kapelu do šedého průměru.

 


Asphyx says:

"For All Kings" is an album that seems to me it was recorded by very tired musicians. Where are previous power, lightness and sparkle? Where are sharp riffs? This is an album for old codgers who created something only from duty. ANTHRAX were always one of my favourite bands, but this year they don't bring it well off. For me it is about endless boredom. Sorry, but not in this way! Common album that pushes the band into the gray average.

Share this games :

TWITTER