DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

neděle 13. března 2016

Home » » Recenze/review - POSSESSED ENTITY – Extermination of Angelic Parasities (2016)

Recenze/review - POSSESSED ENTITY – Extermination of Angelic Parasities (2016)


POSSESSED ENTITY – Extermination of Angelic Parasities
CD 2016, Pathos Productions

Až budu jednou v hrobě hnít, bude mi všechno jedno. Občas nad tím, stejně jako asi každý přemýšlím a ta představa rozkládajícího se těla, červů, procházejících se v mé hlavě a práchnivějících kostí není příliš lákavá. Setkání s krutou realitou bude asi hodně těžké. POSSESSED ENTITY je brutální death metalová kapela, která vás na první dny v záhrobí připraví více než slušně. Jejich muzika je syrová, dunivá, zákeřně hnilobná a nepostrádá ten správný drive a feeling. Už první společné setkání bylo hodně příjemné a když potom nahrávka v mé mysli uzrála, dospěl jsem k vzájemné morbidní přitažlivosti a shodě. Náš společný příběh je vlastně hrozně jednoduchý a odpovídá dnešní době. Novinka mi byla doporučena na sociální síti, vlastně víceméně náhodou. Podíval jsem se na obal, prozkoumal pár ukázek na internetu a nemohl uvěřit tomu, že se jedná teprve o prvotinu. Přesně v této podobě mám totiž extrémní hudbu asi nejraději. Zaklapněte za mnou víko, hoďte mi na rakev pár hrstí hlíny a pak už mi dejte pokoj. Až na věky, amen!

Před obličejem mi ožívají obrazy, plné vzpomínek na BROKEN HOPE, CANNIBAL CORPSE, INTERNAL BLEEDING, FLESHGRIND. Chvíli jsem se tady, ve svém řádně zaplaceném hrobě, nudil, ale jen do té doby, než se přišly rozloučit všechny ty zástupy brutálně death metalových kapel, které jsem měl celé svůj nebohý život tolik rád. Jsem, stejně jako výše zmínění, spíše klasik a tradicionalista. Možná právě proto mě POSSESSED ENTITY tolik oslovili. Líbí se mi houpavý rytmus, různé morbidně se tvářící vsuvky, kousky na jemno nakrájeného masa i dlouhé cáry roztrhaných střev. Teď, v záhrobí se tomu už směju, ale když jsem ještě chodil po světě, mnohdy jsem cítil nekonečně příjemnou bolest, kterou mi způsobovaly podobné nahrávky. Dodávaly mi pocit, že ještě žiju, že jsem ještě pořád zde. Vždycky jsem si narval cestou ráno do práce do hlavy pár dobrých skladeb a pak přicházel v brzkých ranních hodinách do zaměstnání jako jediný s úsměvem na tváři. Zarážel jsem si jednotlivé skladby jako ty nejostřejší hřeby do uší, modlil se ve stínu jediného krvavého náboženství, které má smysl. Brutální death metal v jeho syrové podobě. Co si přát víc?



Opuštěná továrna, nekonečný řev vyslýchaného. Lidská nenávist a zloba nezná hranice. Jsem stínem, ploužícím se jako němé svědomí kolem největších zvěrstev, kterých jsou lidé schopni. Nežaluji, ani nedávám rozhřešení, ale stejně jako POSSESSED ENTITY zapisuji do největší knihy hříchů. Svazky už dávno zabírají několik podzemních katakomb. Zmítám se v mokvajících rytmech, mám obrovskou chuť vyběhnout za město a řvát z plných plic. Proč, proč je všude tolik hnusu? Odpovědi se mi asi za můj nebohý život nikdy nedostane. Nad močály se opět válí krvavá mlha a na povrch vyplouvají další nebohá těla. Kdo bude další? Tahle hudba je stejná, jako dokumentární film o válce. Ošklivá, reálně krutá a způsobuje pocity srovnatelné s prožitím nějakého šoku. Jednou všichni zahyneme díky své vlastní nenávisti. Ukoušeme se navzájem. Vyhrají zase jenom šelmy. Jako vždycky. Prokousnou nám hrdla a nechají nás vykrvácet pohozené na ulici.


První nahrávka amerických brutálních death metalistů POSSESSED ENTITY mě zasáhla jako blesk z čistého nebe. Je krutá, syrová a připomíná mi porcování syrového masa. Tolik hnusu, špíny a tlaku jsem už dlouho neslyšel. Líbí se mi určitá naléhavost, kterou cítím z každé skladby. Při poslechu si přijdu jako zakopaný ve vlastním hrobě. Do uší mi pronikají morbidní melodie, kývu se a zasypávám svoji rakev hlínou. Po stěnách stékají další litry krve. Přesně takhle si představuji opuštěnou pitevnu, kde řádí skupina pořádně naštvaných patologů. Vyrvěte mi vlastní srdce, rozřízněte mě na dvě části a k tomu si pouštějte hudbu POSSESSED ENTITY. Novinka je velmi ostrá, songy perfektně propracované, nápady vytažené snad odněkud ze záhrobí. V hlavě se mi zase kroutí červi a smrt je tak blízko. Album si neskutečně užívám a doporučuji ho všem, kdo mají rádi brutální death metal v klasické, tradiční podobě. Tahle deska je hodně návyková záležitost. Masakr mé mysli! Skvělá krvavá práce!

Asphyx says:

The first album by this American brutal death metal guys named POSSESSED ENTITY hit me like lightning. It is cruel, raw and it is like a cutting of a raw meat. There is so much of filth, dirt and pressure which I have not heard for a long time. I like the insistency which goes from every single songs. While listening I feel like I´m buried in my own grave. There are morbid melodies in my ears, I nod and I pelt my coffin with clay. A litres of blood are going down the walls. This is how I imagine an abandoned dissecting room where is a group of angry pathologists. Rip my heart, cut me in two pieces and listen to some music by POSSESSED ENTITY. This new album is very sharp, songs are perfectly worked out and they have ideas from the other world. I feel the worms moving inside of my brain and the death is so close. I really enjoy this album and I can recommend it to everyone who likes brutal death metal in a classic traditional way. This album is a very addicting. It massacre my mind! Amazing bloody work!

Seznam skladeb:

01. Murderous Cult Rituals
02. Fetal Vomit
03. Murder Ride
04. Organ Feasting Frenzy
05. Legend
06. Extermination Of Angelic Parasites
07. Thorns Of Christ
08. Desecration Of The Embalmed Flesh


Čas: 29:45 

Share this games :

TWITTER