DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

středa 11. května 2016

Home » » Minirecenze/minireview - ABORTED - Retrogore (2016)

Minirecenze/minireview - ABORTED - Retrogore (2016)


ABORTED - Retrogore
CD 2016, Century Media Records

Můžete mi prosím vás říct, co mám o novince ABORTED napsat? Mám k téhle partě absolutně odtažitý vztah. Já jednoduše tu kombinaci testosteronového death metalu s core vsuvkami nemusím. Nemůžu si pomoct. Všichni okolo sice z každé nové desky skáčou radostí, rozplývají se nad její dokonalostí, vynášejí do samého pekla zvuk, nápady, uštěkaného zpěváka. Já se nudím. Musím to napsat takhle natvrdo, protože pro mě se jedná přesně o esenci toho nejhoršího, co mě může v hudbě potkat. Mám pocit, že přesně odhaduji, jaký motiv přijde, kdy se zrychlí, kdy naopak zpomalí. ABORTED jsou pro mě šílení předvídatelní, nezáživní a i když oceňuji jejich snahu o tlak, u mě všechno tohle padá na neúrodnou půdu.

Takže asi tak...máme tu novou desku ABORTED, v promo materiálech se píše o explozivní energii, temnotě, ostrosti. Ale jo, taková dnešní klasika. Přeřvaný zvuk, strojový bubeník, naživo si zaskáčete, až se vám otočí kšiltovka dopředu. Já i přes sebevětší snahu nějak nedokážu odlišit jednotlivé rychlé pasáže od sebe. Vadí mi zpěvák, který používá asi tři polohy hlasu i stále stejná atmosféra skladeb. No, nebudeme to zdržovat. Napadá mě parafráze na film: "Tahle hudba není pro starý". Hmmm, přeberte si to raději po svém. Pokud vám podobná hudba vyhovuje, klidně si ji kupte. Já utekl kdysi do předsálí i při koncertě. 

ABORTED mi poslední roky přijdou stále stejní. Předvídatelní, obyčejní, nudní. Ne, tohle není rozhodně hudba pro mě. Přijde mi jako zahraná přes kopírák. Zkopírujte a vložte. Podobné riffy lze dnes potkat na každém druhém albu, zpěvák také pořád jen štěká. Nebudu to zdržovat. ABORTED nahráli svoji typickou desku posledních let. Uřvanou, energickou a pro mě špatnou. Nebaví mě to.



Asphyx says:

ABORTED seem to be still the same. Predictable, ordinary, boring. No, this isn't definitely music for me. The recording is played like over a carbon paper. Copy and paste. Similar riffs can be listened on every second album today, the singer is also barking only. I won't keep it  any longer. ABORTED recorded their typical record of recent years. Brassy, energetic and for me bad. I don't like it.

Share this games :

TWITTER