DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

čtvrtek 4. srpna 2016

Home » » Recenze/ review - ABSINTHIUS - IX (2016)

Recenze/ review - ABSINTHIUS - IX (2016)


ABSINTHIUS - IX
CD 2016, vlastní vydání

Kousek od cesty, v prachu a špíně, leží už dlouhou dobu mrtvola. Tvář zpola ohlodaná, v těle klubka červů hned vedle muších larev. Kdo při pochodu smrti nemohl, ten byl odstřelen u krajnice. Padá na mě tíha, olizuji si vysráženou sůl na rtech, chytají mě křeče. Poklekám a hlavou mi prolétne nejdříve celý můj život a potom ocelová kulka. Mozek se vzepne, jakoby nevěřil, že je konec a pak bezvládně spadnu na zem. Já jsem tím opuštěným kusem čehosi, co museli nalézt australští death metalisté ABSINTHIUS. Jeli náhodou kolem, v dodávce plné stínů a vzali mě s sebou na výlet do podzemí. Někde v jeskyních, uprostřed špíny, spálené země a suchých pahýlů stromů bylo stvořeno dílo s názvem "IX". Skoro hodinová smršť smrtí zavánějících riffů, blackového odéru a temnoty.






ABSINTHIUS stvořili na své prvotině symfonii plnou zla, odkazů na BEHEMOTH, podzemí a syrovost opuštěných hřbitovů. Přirovnávat tuhle smečku k jiným by ale bylo poněkud ošemetné. Přijde mi, že jsou natolik svoji a chápou hudbu po svém, že by bylo škoda je ihned odsoudit jako nějakou kopii. Samozřejmě, všechno zde již bylo, ale Australané rozhodně patří k těm, kdo si dělají věci svým způsobem. Já podobnou hudbu poslouchám nejraději v bouřkách, když se mraky dotýkají co nejvíc země. Přijde mi, že potom všechny ty mocné pasáže vyniknou nejlépe. Troufám si tvrdit, že se novinkové CD velmi povedlo. Někdy jsou pánové možná až příliš rozvláční a občas bych klidně nějaké to kilo špíny navíc přidal, ale to to jsou jen mé pocity. "IX" je albem, které rozhodně stojí za pozornost. V Austrálii to zkrátka v současnosti neskutečně žije. ABSINTHIUS jsou toho jasným důkazem a já vám tak s klidným svědomím mohu doporučit další špinavě začerněnou death metalovou skupinu. Nebe zase hoří!


sumarizace:

"IX" je pro mě morbidním a krutým death metalovým zážitkem. Na desce ožívají všichni zběsilí démoni i noční můry. Působí dojmem, že byla vytažena z nějakého hodně starého hrobu. Byl v něm pochován kněz, který byl vyhozen z církve svaté za to, že obcoval se samotným ďáblem. Ostré riffy, hluboký, smrtelný hlas, nápady, pocházející odněkud ze záhrobí. To jsou ABSINTHIUS. Mocní, tajemní a černí jako noc. Tohle je hudba, která by měla znít při spirituálních seancích. Novinku považuji za hodně silný, temný a zabijácký materiál. Australský death metal, který otvírá staré rány! Morbidní záležitost!

Asphyx says:

"IX" is for me morbid and cruel death metal experience. All furious demons and nightmares come alive on this album. It gives the impression that it was pulled from some very old grave. There was priest buried, who was expelled from the Church of the Holy consider because of lying with the devil himself. Sharp riffs, deep, deadly voice, ideas coming from the  beyond. These are ABSINTHIUS. Powerful, mysterious and as black as night. This is music that should sound by spiritual seances. I find the news to be very strong, dark and killer material. Australian death metal, which opens old wounds! Morbid stuff!


Tracklist:
1. Abandon All Hope (Instrumental)
2. Of Wasps And Worms
3. The Carnal Tempest
4. Unholy Trinity I - Of Wolves (Instrumental)
5. Vile Deluge
6. By Avarice Conscripted
7. The Mire Of Wrath
8. Unholy Trinity I - Of Serpents (Instrumental)
9. Interred Aflame
10. From Igneous Veins
11. Unholy Trinity I - The Wyvern
12. The Sowers Of Discord
13. Impious Majesty


Share this games :

TWITTER