DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

pátek 19. srpna 2016

Home » » Recenze/review - ABOMINANT - Napalm Reign (2016)

Recenze/review - ABOMINANT - Napalm Reign (2016)


ABOMINANT - Napalm Reign
CD 2016, Deathgasm Records

Kentučtí ABOMINANT pro mě nikdy nebyli vyloženě tou legendou, ke které bych neustále vzhlížel, protáčel jejich alba pořád v přehrávači a modlil se k jejich kultu. Na první tři alba z konce devadesátých let sice nedám dopustit, ale pak jsem na ně nějak zapomněl. Vlastně až v dobách, kdy už byl dostupný internet všem, jsem si jejich tvorbu osvěžil a ponořil se do ní. Bohužel, nové skladby z poslední doby mi toho příliš neříkaly. Letos tomu není jinak. Kapela sice pořád jede tu svou, černotou zahalenou undergroundovou death metalovou linii, ale pro mě je to jen takové zvláštní šumění v pozadí. Asi už spolu nenalezneme společnou řeč. 




"Napalm Reign" je vlastně takovým pokračováním předešlého alba "Onward to Annihilation" z roku 2013. O něm jsem kdysi napsal, že je jen lehce nadprůměrným dílem, které je neskutečně roztahané, nemá tah na bránu a vůbec působí značně nevýrazně. Letos je to úplně stejné a celou recenzi bych mohl do písmene opsat. Oni pánové umí hrát, ale chybí jim nápady. Na mě působí novinka jako takový jednolitý celek, ze kterého občas vyleze na povrch něco slušnějšího. Zkrátka, já a ABOMINANT už asi "kamarádi" nebudeme. Tahle smečka sice ctí úplně stejné staré pořádky v metalu jako já, ale jejich skladby jsou mdlé, nevýrazné a obyčejné. Přitom zrovna je bych chtěl mít tolik rád. Jsou to sympaťáci, hrají nadšeně, odhodlaně. Jen ta hudba mi moc nesedí. Zkuste je, třeba někoho z vás nadchnou víc než mě. Já se poohlédnu raději jinde.


sumarizace:

"Napalm Reign" je dalším obyčejným albem v řadě. Chybí mi větší drive, síla, postrádám energii. ABOMINANT se nedá upřít snaha, mají dobrý zvuk, produkci i obal. Jen těch nápadů je příliš málo. Snažil jsem se do nahrávky dostat dlouhou dobu, ale bohužel se mi to nepovedlo. Můj verdikt je tak jasný. Obyčejný průměrný death, který vůbec nepálí. Hodnotil bych tam maximálně šedesáti procenty.

Asphyx says:

"Napalm Reign" is the next ordinary album in a row. I miss bigger drive, power, energy. I can't deny ABOMINANT the effort, they have good sound, production and cover. But there're only a few ideas. I've tried to get to the recording for a long time, but unfortunately Ifailed. My verdict is clear. Classic average death that doesn't burn at all. I would evaluate maximum of sixty percent

Tracklist:
01. No Peace
02. Reborn Through Bloodshed
03. Iron Clad
04. Hordes Of Desolation
05. Burning Hemispheres
06. The Watchers
07. Truth Beyond Belief
08. As Evil Rears Its Head
09. The Villains Veil
10. Out Of The Shadows
11. Scream In The Night

Share this games :

TWITTER