DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

neděle 14. srpna 2016

Home » » Recenze/review - THE DEAD GOATS - All Of Them Witches (2016)

Recenze/review - THE DEAD GOATS - All Of Them Witches (2016)


THE DEAD GOATS - All Of Them Witches
CD 2016, Testimony Records


Minirecenze/minireview - THE DEAD GOATS - Don´t Go In The Tomb (2015)

Kousek od našeho domu, když seběhnete dolů do lesa je u cesty křížek. Chodívají tam milenci, případně staré dámy na procházky. Stál jsem tam tuhle, snad posté si četl nápis o hrůzném činu starém snad přes sto let. Na uších novinku polských death metalistů THE DEAD GOATS. Dunivý smrtící kov se mi tlačil do uší a před očima se začal odehrávat hororový příběh o tom, jak to kdysi na tom prokletém místě probíhalo. Jakoby se smrt v čase převtělila v okamžiku, černobíle a jako nějaký němý film mě zasáhla přímo do mozku. Z lesa se ozval podivný skřehot, přehlušil mezi skladbami moje rozjímání a já spatřil v mlze jdoucí mladou dívku, veselou, přesto odsouzenou k odchodu z tohoto světa. Těch sto let nejednou zmizelo a mě se chtělo křičet. Natolik mě novinka "All Of Them Witches" oslovila.

Smíchejte starý plesnivý švédský death metal ve stylu DISMEMBER, NIHILIST, GRAVE, ENTRAILS s hororovou tématikou a máte přesnou definici tvorby THE DEAD GOATS. Jedná se o velmi zdařilé album, které krásně ještě víc ochladí stará srdce pravověrných fanoušků stylu. Ledové výjezdy kytar, pach smrti vznášející se všude kolem. Před očima ožívají příběhy plné lidského hnusu, zloby, zombie vylézají z děr. Jdou vám po krku a vy si říkáte, že tenhle film nelze vypnout pouhým stisknutím tlačítka na ovladači. Všechno je zde neskutečně syrové, útočí se ve stylu starých mistrů. Na nějakou tu krev se nehledí a výsledkem je nahrávka, která mě doslova uhranula. 





Někdo mi hodil hrst starých kostí přímo do obličeje. Zalkl jsem se prachem, dusil se vzpomínkami na vraždu, která se stala před mnoha lety. Všechna ta krutost jakoby se vtiskla do kůry okolních stromů, do kamene, kde je vytesáno jméno oběti. THE DEAD GOATS perfektně rozumí svému řemeslu. Navíc ještě nezapomínají na odhodlání, rebelii a smrt, tolik důležité propriety pravého nefalšovaného švédského death metalu. Skladby se na mě valí, jako lavina z toho nejostřejšího kamení. Dusím se, spálený a vyděšený všemi těmi prašivými riffy. Už chápu pocit sebevrahů, ležících ve vaně s žiletkou v ruce. Polákům se povedlo definovat samotnou smrt pomocí starých a ověřených postupů. Album se tak stalo na dlouhou dobu mým průvodcem a bylo mu vyčleněno přední místo v mé sbírce. Tohle je rozjetý švédský buldozer, který zaparkoval v Polsku! Masakr.


sumarizace:

Když jsem si pustil „All Of Them Witches“ poprvé, měl jsem pocit, že mi zamrzlo moje srdce. Poslouchal jsem nahrávku stále častěji a mé pocity se pořád opakovaly. THE DEAD GOATS letos vydali album, které mě přesvědčilo znovu o tom, že smrt dokáže být hodně blízko. Ledové melodie, pestré riffy a vokál plný hniloby. Celková atmosféra je pak podobná té, kterou můžeme potkat v márnicích u opuštěných hřbitovů. Na tomto CD by mělo být napsáno varování: „Pozor, obsahuje studené kousky zla!“ Letošní počin severských bojovníků mi přijde velmi ostrý, se spoustou morbidních nápadů, se skvělým zvukem i produkcí. Povolávám do zbraně všechny fanoušky old school death metalu! Onen svět opět hoří! Smrt už je stará a nepotřebná. Máme místo ní THE DEAD GOATS. Death metalová nahrávka, která je plná utrpení! Vynikající album plné špíny, hnisu a nálady temných kobek. Skvěle!

Asphyx says:

When I was listening to "All Of Them Witches" for the first time, I felt that my heart was frozen. I listened to the recordings more often and my feelings were the same. THE DEAD GOATS released this year an album that convinced me again that the death can be very close. Icy melodies, colourful riffs and vocal full of rot. The overall atmosphere is similar to the mood we can meet at morgues in abandoned cemeteries. On this CD this warning should be written: "It contains cold pieces of evil!" This act of Nordic warriors is very sharp, with lots of morbid ideas, excellent sound and production. I call to arms all fans of old school death metal! The next world is again on fire! Death is already old and useless. We've got  THE DEAD GOATS instead. Death metal record, which is full of suffering! Excellent album full of dirt, pus and mood of dark dungeon. Great!


TRACKLIST
1. Coven  (1:39)

2. All Of Them Witches  (7:22)
3. Darkness And Decay  (5:14)
4. Broodmother  (3:35)
5. Conquering The Worm  (3:53)
6. The Curse Of Gallows Hill  (5:30)
7. Dwarves In My Coffin  (4:41)
8. Into The Fiery Grave  (5:14)
9. The Gloom That Came To Salem  (6:25)


LINE-UP
Bartulewicz - guitar, vocals
Jaworski - bass, backing vocals
Pierściński - drums, vocals


https://testimonyrecords.bandcamp.com/album/all-of-them-witches
https://www.facebook.com/TheDeadGoats/photos
https://www.facebook.com/testimonyrecords
http://www.testimonyrecords.bigcartel.com/
Share this games :

TWITTER