DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

sobota 29. října 2016

Home » » Minirecenze/minireview - RAGE - The Devil Strikes Again (2016)

Minirecenze/minireview - RAGE - The Devil Strikes Again (2016)


RAGE - The Devil Strikes Again
CD 2016, Nuclear Blast Records

Nejhorší, co se může při poslechu nějaké desky stát je to, že s vámi nic nedělá. Sedíte, protáčíte ji horem dolem a nakonec zjistíte, že přemýšlíte nad něčím jiným. Přesně tohle se mi stávalo při společných setkáních s novinkou německých power/speed/heavy metalistů RAGE. Mám tuhle kapelu rád a to dokonce i v obdobích, kdy ji ostatní zavrhli. Poslední nahrávka je ale poznamenáno odchodem Victora Smolského. Možná se budu rouhat a spoustu fanoušků naštvu, ale jsem tomu rád. Ubylo exhibicí a kapela kolem nezmara Petera "Peavy" Wagnera vyvrhla na světlo boží příjemné, i když ničím výjimečné album. 



Hudba v nové sestavě je přehlednější, sází se spíš na energii. Přesto si neodpustím několik připomínek. První je nevýrazný a obyčejný zvuk. Hlas Peavyho také není z nejlepších. RAGE se tak stávají spíše takovými klasickými "dělníky" metalu. Jejich "nová" tvorba neurazí, ale ani nenadchne. Fanoušci budou spokojeni a mě přijde, že pánové až moc sází na jistotu. Chtělo by to nějaké koření, lehký šok, víc rebelství. Jsem moc zvědavý, kam se budou ubírat kroky této mé oblíbené kapely příště. Zatím se mi zdá, že jen tak přešlapují na místě.

sumarizace:

"The Devil Strikes Again" je dalším obyčejným albem v řadě. Chybí mi větší drive, síla, postrádám energii. RAGE se nedá upřít snaha, mají dobrý zvuk, produkci i obal. Jen těch nápadů je příliš málo. Snažil jsem se do nahrávky dostat dlouhou dobu, ale bohužel se mi to nepovedlo. Můj verdikt je tak jasný. Obyčejný průměrný power/speed/heavy, který vůbec nepálí. Hodnotil bych tam maximálně šedesáti procenty.


Asphyx says:

"The Devil Strikes Again" is the next ordinary album in a row. I miss bigger drive, power, energy. I can't deny RAGE the effort, they have good sound, production and cover. But there're only a few ideas. I've tried to get to the recording for a long time, but unfortunately Ifailed. My verdict is clear. Classic average power/speed/heavy that doesn't burn at all. I would evaluate maximum of sixty percent.

Tracklist:
CD 1: The Devil Strikes Again
01. The Devil Strikes Again 04:25
02. My Way 04:23
03. Back On Track 04:23
04. The Final Curtain 04:13
05. War 04:24
06. Ocean Full Of Tears 04:04
07. Deaf, Dumb And Blind 04:18
08. Spirits Of The Night 04:52
09. Times Of Darkness 05:21
10. The Dark Side Of The Sun 05:56

CD 2: Bonus
01. Bring Me Down 05:01
02. Into The Fire 05:25
03. Requiem 03:55
04. Bravado 04:36
05. Slave To The Grind 03:24
06. Open Fire 04:38

CD 3: Live In Warsaw 2016
01. Black In Mind 04:58
02. Sent By The Devil 06:10
03. End Of All Days 05:03
04. Back In Time 05:28
05. Down 05:47
06. My Way 05:18
07. Until I Die 05:44
08. Don't Fear The Winter 04:55
09. Higher Than The Sky 10:35

Line Up:
Peter "Peavy" Wagner - Vocals, Bass (Lingua Mortis Orchestra, ex-Bassinvaders, ex-Avenger, Refuge, ex-Mekong Delta, ex-X-Mas Project, ex-Der Riß)
Vassilios "Lucky" Maniatopoulos - Drums
Marcos Rodríguez - Guitars

Share this games :

TWITTER