DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

čtvrtek 20. října 2016

Home » » Recenze/review - ANAAL NATHRAKH - The Whole of the Law (2016)

Recenze/review - ANAAL NATHRAKH - The Whole of the Law (2016)


ANAAL NATHRAKH - The Whole of the Law
CD 2016, Metal Blade Records

Mrtvola psa, ležící uprostřed křižovatky. Jezdím každý den okolo tramvají, kousek od továrny. Týden se nic nedělo, jen zuby byly každý den víc vyceněné, tělo rozježděné. Působil jako memento, jako ohavnost lidské rasy. Střeva vyteklá přes několik pruhů, okolo projíždějící maminky s dětmi do ranní školky. Pak tam najednou nebyl. Pršelo a na asfaltu zůstalo jen pár krvavých šmouh. Život v šedivém městě šel dál.

ANAAL NATHRAKH. Industriálně black metalový a grindový Armagedon. Krutost, šílenství, tlak, energie, chaos. Pro někoho vyloženě protivná záležitost, pro jiné chutná plesnivá krmě. Můj vztah k této kapele je takový zvláštní. Jsou alba, která mi sednou, ale i taková, která nemám vyloženě rád. Líbí se mi nářezy, zahuštěné pasáže, nemám rád "čisté" zpěvy. Nikdy mi tvorba těchto šílenců nepřirostla vyloženě k srdci, ale taky mě úplně neiritovala. S novinkou to mám zase stejné. Některé skladby jim zobu z ruky, ale občas mám chuť také songy přeskakovat. To ale nic nemění na tom, že Britové odvádějí solidní kruté řemeslo.



Pouštím si novinku "The Whole of the Law" přijde mi, že se ten pes z ranní křižovatky na mě do tramvaje směje. Nějak jsem kouzlu téhle hudby nepropadl. Líbí se mi sice, že má svůj vlastní ksicht, ale pořád mi něco chybí. Víc syrovosti, šílenství, víc špíny. Nechci se rouhat a způsobovat fanouškům trauma, ale letos na mě působí ANAAL NATHRAKH trošku vyčerpaným dojmem. Možná to uslyšíte jinak, ale já se vůbec nebojím. Je to těžké, na mě nestačí jen zařvat, musí to mít taky nějaký nápad, myšlenku a tentokrát mi přijde, že tomu chybí takový ten feeling předešlých (rozuměj mezi léty a v albech 2001 - 2012) nahrávek. Ono je vlastně všechno v pořádku, sype to pěkně, jen z toho nemám nijaký hlubší prožitek. Tihle psi na mě nějak přestávají cenit zuby. Ale nezoufejte, třeba si novinku užijete víc než já. Budiž vám přáno.


sumarizace:

Novinka "The Whole of the Law" britských ANAAL NATHRAKH je velmi energická, špinavá a má dobrý zvuk. Horší je to s nápady. Skladby jsou příliš jednotvárné a motivy obyčejné. Oceňují nasazení, vadí mi ale přílišná jednoduchost. Doporučil bych album všem extrémním šílencům, kteří si rádi zaskáčou z pódia, setkávají se v mosh-pitu a na nějakou tu špínu neřeší. Osobně budu kapelu dále sledovat a jsem zvědavý, s čím přijdou příště. Rozhodně se jedná o solidní album, ale také o nic, co by něčím překvapilo. Dobře, ale ne výborně!

Asphyx says:

The news "The Whole of the Law" of British ANAAL NATHRAKH is very energetic, dirty and has a good sound. But the ideas are worse. The songs are too much dull and themes are ordinary. I appreciate using all their strength, but I don't like simplicity. I would recommend the album to all extreme maniacs who likes jumping from the stage, meeting in the mosh-pit and doesn't solve any dirt. Personally, I will follow the band and I wonder what will come next. Certainly it is a solid album, but also nothing surprising. Well, but not great!

Tracklist:
1. The Nameless Dread
2. Depravity Favours the Bold
3. Hold Your Children Close and Pray for Oblivion
4. We Will Fucking Kill You
5. So We Can Die Happy
6. In Flagrante Delicto
7. And You Will Beg for Our Secrets
8. Extravaganza
9. On Being a Slave
10. The Great Spectator
11. Of Horror, and the Black Shawls
12. Powerslave (Bonus Track)
13. Man at C&A (Bonus Track)

band:
Mick Kenney David Hunt AKA V.I.T.R.I.O.L

https://www.facebook.com/Anaalnathrakhofficial
http://www.anaal-nathrakh.com/shop
https://www.instagram.com/anaalnathrakh/
https://www.youtube.com/user/anaalnathrakhtv
https://twitter.com/ANOfficial
http://www.metalblade.com/us/
Share this games :

TWITTER