DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

sobota 8. října 2016

Home » » Recenze/review - BLACK BLEEDING - A Bright Future (2015)

Recenze/review - BLACK BLEEDING - A Bright Future (2015)


BLACK BLEEDING - A Bright Future
tape 2015, Nihilistic Holocaust

Začínají se mi na víčkách srážet kapky krve. Vidím jakoby přes blánu, utkanou z červených pavučin. Zmlátili mě, pohodili na kamennou podlahu a zamkli do jedné opuštěné kobky. Prý jsem se protivil Bohu. Neležím v podobných podmínkách poprvé, historie se stejně jako black metalem načichlý death metal opakuje. Belgičtí tmáři BLACK BLEEDING mi dodali kazetu, která měla velké tendence zahltit můj byt černotou. Nic nového v podzemí, ale snaha se počítá, napadá mě při poslechu asi nejčastěji. Kývám se do rytmu, ale strach nepřichází. Má kobka je až moc prosvícena světlem. To je také největší problém téhle desky. Je příliš vstřícná a přívětivá. A to je u black/deathu docela problém.




BLACK BLEEDING se ale nedrží jen černého a smrtícího kovu. Slyšet je možno i punk, thrash, hard core a snad i grind. Nemám s tím žádný problém, jen si říkám, že by celému tomuhle rouhání slušel lepší zvukový obal, produkce a tlak. Cením si přístupu a odhodlání, co ale chválit nemohu, tak je provedení. Berme tedy tak dnešních pár slov jako takové představení kapely. Zbytek si poslechněte v ukázkách. Třeba některé z vás osloví "A Bright Future" víc než mě. Já se zkrátka nebojím a přijdu si v téhle kobce jako na dovolené s polopenzí. I ta krev je příjemně teplá a dělá mi moc dobře na pleť. Black death metalová mašina, která kouše jenom občas.  


sumarizace:

"A Bright Future" jsem se pokoušel dostat do hlavy hodně dlouhou dobu. Nepodařilo se. Album mi přijde šíleně dlouhé, nudné, obyčejné a monotónní. Skladby postrádají výraznější a zajímavé nápady, zvuk je slabý a vokalista stále stejný. Chybí mi energie, síla, feeling a bohužel i talent. Myslím, že nemá cenu dodávat nic jiného. Stereotypní, black death metalové album, které kolem mě plyne bez jakéhokoliv zájmu. Tahle muzika mě nechává zcela chladným. A to je u mě velký problém.

Asphyx says:

"A Bright Future" is the band which I have been trying to get into my head for a very long time now. It didn´t happen. This album seems so long to me, it is boring and monotonous. These songs are lack of strong and interesting ideas. The sound is weak and the vocalist is the same all the time. I miss the energy, power, feeling and unfortunately some talent also. I think there is nothing more to say. Stereotypical, black death metal album which flows around me without any interest. This music leaves me cold. And that is a big problem for me. 


Tracklist :
1 – A Bright Future
2 – The Curse of Self-Respect
3 – Three More Beers and the Truth
4 – It's Good to Be A King
5 – Older, Fatter, Balder
6 – Zealousness of the Convert
7 – Habay Cock City / Athus Toxs City
8 – Canned Food & Weapons

band:
Balmuzette, Le Fred, Alexx et bientot Josh qui va faire s'éfondrer la moyenne d'age et le poids de Black Bleeding

https://blackbleeding.bandcamp.com/album/a-bright-future
https://www.facebook.com/beerbleeding
https://www.facebook.com/NIHILISTIC-HOLOCAUST-Webzine-Distro-211271322274546/?fref=ts
http://nihilistic.shost.ca/
http://nihilisticdistro.tictail.com/
Share this games :

TWITTER