DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

sobota 22. října 2016

Home » » Recenze/review - NEUROSIS - Fires Within Fires (2016)

Recenze/review - NEUROSIS - Fires Within Fires (2016)


NEUROSIS - Fires Within Fires
CD 2016, Neurot Recordings

Jsou desky, které mě nechávají chladným. Prosviští kolem mě, nijak mě nezaujmou. Bývá mi to divné, hlavně v případech, kdy jsem kapelu potkával i ve chvílích, kdy mi byla schopna vyrvat střeva z těla. "Fires Within Fires" je albem, které jsem od začátku až do konce nepochopil. NEUROSIS, kteří ještě nedávno platili za paní válec, drtící neskutečnou silou, najednou preludují jako školáci na besídce. Nechápu to, postrádám jakékoliv chvění, kousky tmy, alespoň pár záchytných bodů. Nic mě nedrásá, nebolí, celé tohle sludge, post hard core, punk, ambient preludium mě nechává absolutně chladným. Můžu si za to asi sám, nechodím často rozjímat do kaváren mezi intelektuály. Omluvte tedy moji troufalost a kritická slova, ale tohle že má být další album kultovních NEUROSIS? 



Grafika slušná, zvuk takový divný, nápady jsem slyšel už mnohokrát. NEUROSIS jakoby se vyčerpali v riffech a nahradili je raději plytkým šuměním. Víte co je nehorší? Já už se s tímhle vším setkal v mládí, když jsem rodičům potají poslouchal vinyly rockových kapel ze sedmdesátých let. Víc bych k "Fires Within Fires" snad radši ani neměl. Já od nahrávek očekávám něco úplně jiného, tohle jde totálně mimo mě. Jestli vás ale podobná muzika baví, tak si album určitě užijte.


sumarizace:

NEUROSIS vydali letos přesně ten druh desky, která mi normálně nesmí do přehrávače. Je obyčejná, stereotypní a kombinuje se v ní sludge, ambient, rock, hard core metal. Nudný zvuk, nevýrazná produkce. Trošku nechápu, co tím chtěli letos autoři říct. Vždyť podobných nahrávek je stovka na každém rohu. Omlouvám se, ale nemám sílu psát cokoliv dalšího. U poslechu se nudím a nenapadají mě žádná slova. Průměrná nahrávka. Nic víc, nic méně. Bohužel.

Asphyx says:

The band NEUROSIS published an album this year which is the exact type of record I would never put into my player. It is ordinary, stereotypical and it combines sludge, ambient, rock, hard core metal. Boring sound, tame production. I just do not get what those guys are trying to say this year. There is so many records with similar sound. I am sorry but I have no strength to write anything else. I am bored and lack of words. An average record. Nothing more, nothing less. Unfortunately.

Tracklist:
1. Bending Light
2. A Shadow Memory
3. Fire Is The End Lesson
4. Broken Ground
5. Reach

Band:
Scott Kelly - Guitars & Vocals Steve Von Till - Guitars, Vocals, Filters & Textures Dave Edwardson - Bass, Moog Synthesizer & Space Noah Landis - Organ, Piano, Samples & Atmospheres Jason Roeder - Drums 

Share this games :

TWITTER