DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

středa 12. října 2016

Home » » Recenze/review - SUICIDAL TENDENCIES - World Gone Mad (2016)

Recenze/review - SUICIDAL TENDENCIES - World Gone Mad (2016)


SUICIDAL TENDENCIES - World Gone Mad
CD 2016, Suicidal Records

Míváte někdy sebevražedné tendence? Ne? Já myslím, že na každého to občas přijde. Někdy se svět tak nějak špatně zamotá, že sedíte v depresích a všechno vás štve. Nevěšte hlavu, ani sebe, pusťte si radši novou desku šílenců SUICIDAL TENDENCIS. Tahle legenda vydává zase po nějaké době nové album a to vám rozhodně zvedne náladu. Nebo já to tak mám alespoň nastavené. Nejsem hudební a koncertní skokan, nenosím skate oblečení, ale punkové období v metalu jsem míval taky. SUICIDAL TENDENCIS mi přirostli k srdci už dávno. Líbí se mi na nich, že do toho jdou po hlavě. Člověka donutí k podupávání nohou, nastaví ho na šílený rytmus a ještě vás nasměřují na pohodu. Tentokrát ještě navíc s Davem Lombardem u bicích, který se předvedl v tradičně skvělém světle.



Porovnávat novinku se slavnými alby devadeátých let sice úplně nejde, ale pánové si ostudu rozhodně neutrhli. "World Gone Mad" má v sobě vše potřebné, aby si ji fanoušci kapely užili. Odsýpá to, řeže to, přesto je to syrové a opravdové. Líbí se mi taková ta punková neučesanost, zdánlivě neotesaný přístup. hard coroeová upřímnost a samozřejmě hlas Mika Muira. Pro mě osobně se jedná o skvělou odpočinkovou záležitost, u které hrozně rád relaxuji. Jsem prachsprostý fanoušek, nemám tak potřebu kapelu nijak kritizovat, i když vím, že "tohle všechno už tady bylo". Nevadí mi to, jsem spokojený, zase tolik smeček, které by vám vkusně a přirozeně zvedli náladu není. Novinka mě baví a baví mě hodně. Přichází podzim, doba depresí. Ať budete mít pocit, že na vás lezou chmury, tak si pusťte "World Gone Mad". Stojí za to. Chce se mi pařit! 



sumarizace:

SUICIDAL TENDENCIES nám letos přinášejí tradiční mix metalu, crossoveru, thrashe a punku, CD je velmi energické a šílené. Riffy opět řežou, drtí a rytmus je zběsilý jako dřív. Po poslechu budete mít hlavu čistou a propadnete šílenství. SUICIDAL TENDENCIES jsou ve velmi dobré kondici i v roce 2016! Skvělé extrémní album!



Asphyx says:

SUICIDAL TENDENCIES bring us the traditional mix of metal, crossover, thrash and punk. The CD is very energetic and mad like every timeThe riffs are razor like a sharp and rhythm is more or less mad and furious. there is only emptiness in my head  after listening, caused by noise of air raidSUICIDAL TENDENCIES are in a very good condition in 2016! Great extreme album!

Tracklist:

01. Clap Like Ozzy

02. The New Degeneration

03. Living For Life
04. Get Your Fight On!
05. World Gone Mad
06. Happy Never After
07. One Finger Salute
08. Damage Control
09. The Struggle Is Real
10. Still Dying To Live
11. This World

band:
Mike Muir, Dean Pleasants, Dave Lombardo, Ra "Chile" Diaz, Jeff Pogan

Share this games :

TWITTER