DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

čtvrtek 27. října 2016

Home » » Recenze/review - TESTAMENT - Brotherhood Of The Snake (2016)

Recenze/review - TESTAMENT - Brotherhood Of The Snake (2016)


TESTAMENT - Brotherhood Of The Snake 
CD 2016, Nuclear Blast

"Poslední dobou to vypadá, že je civilizace slepá. Vše se opakuje v kruzích a dělají se stále ty samé chyby. Jsme nepoučitelní, pořád stejní ve svých základech. Máme technické možnosti, jaké jsme nikdy neměli a ubíjíme se na nicotnostech. Cítím v kostech velký třesk, restart, návrat do starých časů." 

Podobná slova mi říkal kamarád skoro před třiceti lety u poslechu prvního alba amerických thrasherů TESTAMENT ("The Legacy" - 1987). Přijde mi, že jeho prognóza platí stále. Američtí thrasheři se vrátili ve velkém stylu. Kapela jakoby byla letos naštvaná, natěšená nám vyrvat střeva z břicha. Když jsem album "Brotherhood Of The Snake" vložil do přehrávače poprvé, málem jsem padl na zadek. Tolik energie, síly, melodií, temnoty najednou? Napadaly mě snad jen slova údivu a nadšení. Poslouchal jsem dál, vše si rovnal v hlavě a nakonec se mi novinka usadila v mozku, jako nějaký pořádně ošklivý vetřelec. Konečně nápaditý thrash metal, u kterého opadává omítka za zdí!



TESTAMENT nejsou na novince nijakými vizionáři, spíše rozvíjejí to, co jim jde nejlíp. Energií narvaný thrash, s mocným a neskutečně vyzrálým hlasem Chucka Billyho, který připomíná rozzuřeného býka. Já si opravdu přijdu jako na koridě. Jsem tu sám s kapelou a bojujeme o holý život. Je doufám jasné, kdo tentokrát vyhrává. S chutí podléhám a naplno si užívám bez debat nejlepší thrash metalovou desku letošního roku. Pánové se zařadili hned vedle skvělých DEATH ANGEL, VEKTOR. TESTAMENT mají ale ještě něco navíc. Kousek těžko popsatelné temné jiskry, magnetismus velkých kapel, jedovatou chemii. Je mi nějak jedno, že civilizace zkolabuje, bude mi stačit, když tu po apokalypse zůstaneme já, TESTAMENT a jejich nové album "Brotherhood Of The Snake". Hergot, tahle deska ale neskutečně řeže! Prosím, přidejte někdo hlasitost! Chci se ve skladbách rozplynout.



sumarizace:

"Brotherhood Of The Snake" je krásně plesnivým thrash metalovým vzorkem. Album jsem si pustil poprvé a hned mě rozsekalo na malé kousky. Tady se hraje sice postaru, ale s neskutečnou energií a silou. CD je hodně návykovou záležitostí. Zažili jste někdy úraz elektrickým proudem? Že ne? Tak si pusťte novinku TESTAMENT a budete překvapeni, kolik dobrých nápadů na albu je. Jednotlivé skladby jsou propracované, mají velký feeling a kopou jako splašený kůň. Tohle je kult pro všechny thrashové maniaky! TESTAMENT nahráli album, které vás smete jako tsunami. Maniaci z Kalifornie přednášejí ze starých thrashových knih a dělají to skvěle a s grácií! A ten hlas, to je motorová pila, přátelé! Absolutní thrashové inferno! Nahrávka, která řeže jako rezavý nůž! Skvěle!

Asphyx says:

"Brotherhood Of The Snake" is nice moldy thrash metal sample. When I was listening to the album for the first time, I was cut into small pieces right. Here is played in the old way, but with incredible energy and strength. The CD is very addictive stuff. Have you ever experienced an electric shock? Haven’t you? So listen to the news of TESTAMENT, and you'll be surprised how many good ideas are there.  Individual tracks are sophisticated, have a great feeling and kick like a runaway horse. This is a cult for all thrash maniacs! TESTAMENT recorded an album, which will  sweep you away like a tsunami. Maniacs from California  recite from old thrash books and do it well and with grace! And the voice,  this is  a chainsaw, men! Absolute thrash inferno! The recording that cuts like a rusty knife! Great! 

Tracklist:
1. Brotherhood Of The Snake
2. The Pale King
3. Stronghold
4. Seven Seals
5. Born In A Rut
6. Centuries Of Suffering
7. Neptune's Spear
8. Black Jack
9. Canna-Business
10. The Number Game

Band:
Chuck Billy - Vocals Eric Peterson - Guitar Alex Skolnick - Guitar Steve Di Giorgio - Bass Gene Hoglan - Drums

Share this games :

TWITTER