DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

úterý 15. listopadu 2016

Home » » Recenze/review - AUROCH - Mute Books (2016)

Recenze/review - AUROCH - Mute Books (2016)


AUROCH - Mute Books
CD 2016, Profound Lore Records

Musel jsem od všeho utéct pryč. Už mě nebavilo poslouchat, jak je každý za každou cenu chytrý, jak se vyjadřuje ke všemu a jak mu z úst létají prázdná slova. Padl na mě stín pochybností, zda jsem schopen ještě v dnešní společnosti žít. Vyhledal jsem nejbližší kostel, vysvěcený teprve nedávno. Nikdo zde není, jen obrazy světců se dnes tváří poněkud divně. Uléhám na dřevěnou lavici a vychutnávám si to ticho. Pak mi hlavou projede jako nějaký ostrý hrot první tón kanadských black death metalistů AUROCH a konečně se ocitnu na druhé straně, v záhrobí.

Kanaďané AUROCH to se mnou vždycky uměli. Už v dobách, kdy hrávali thrash metal, jsem z jejich střepů zla tušil něco velkého. Změnou stylu to přišlo. Našeptávání, mysticismus, okultní vědy zhudebněné letos na třetím dlouhohrajícím nosiči s názvem "Mute Books". Zemřel jsem, v tom opuštěném kostele. Bez utrpení, se samozřejmostí, jak to umí jen death metalisté. Potkávám své předky, klaním se podzemním modlám. Tady, v té změti špíny, strachu, chladu a smrtícího kovu je mi dobře. Nalezl jsem rozhřešení. V samotném hudebním pekle.



AUROCH jsou letos méně "zlí" než dříve. Nijak zbytečně netlačí na pilu, spíše se jen tak naléhavě houpou, vzývají, jsou rozvážní, jako kat před popravou. Cítím zde kousky MITOCHODRION, DIRE OMEN, ABYSSAL, ODEM, ale i třeba MORBID ANGEL, či IMMOLATION, GRAVE MIASMA. "Mute Books" je zpočátku těžkým albem, které se táhne jako nějaký krvavě černý sliz, ale když mu dáte čas a šanci, změní vaši mysl správným směrem. Do temnoty. Líbí se mi ty blackové vsuvky, miluji atmosféru letošní novinky. Připadá mi, že AUROCH jsou našeptávači, s rozeklanými jazyky. Stačí pár okamžiků a první uštknutí vás přenese mezi nás, nemrtvé. Nevím, jak uslyší tento počin pánové kritici, ale za mě se jedná o plnohodnotnou poctu temné síle. A to dokáži pokaždé ocenit. Desku "Mute Books" mě baví poslouchat, přijde mi, že ji mám usazenou někde vzadu v mozku. Je jako červ, který mi tam neustále hlodá. Okultní death metalové album, u kterého se proměníte v prach!


sumarizace:

"Mute Books" je temným poselstvím z onoho světa. Pokud bychom hledali nějaké vyslance záhrobí, museli bychom zákonitě narazit na kanadské death metalisty AUROCH. Fascinuje mě přístup, jakých uchopila kapela staré smrtící pořádky, přetransformovala je to dnešní doby a stvořila album, které připomíná rozzuřené monstrum. Peklo opravdu existuje! Novinka těchto maniaků je toho jasným důkazem. Narovnejte prašivé kosti do úhledných hromad, otevřete dveře do záhrobí a povolejte nemrtvé! Kanadští uctívači black death metalu jsou opět zde! Řvou mocně, hlasitě a jejich hlas je podobný samotné Bestii. Skvělé nápady, temná a zlá atmosféra, naléhavost, dravost. Tohle všechno dělá z posledního CD AUROCH absolutně zahnívající záležitost. Album bylo nahráváno snad někde v podzemí, v opuštěných chodbách vedoucích do obrovské márnice. Temný death metal, který vás na věky prokleje! Smrt je při poslechu velmi blízko! Zlo přichází. Excelentní nahrávka!

Asphyx says:

"Mute Books" is a dark message from the world beyond. If you were looking for delegate from the world beyond you would have to find these Canadian death metal band AUROCH. I am fascinated by their attitude – they hold the old deadly orders transformed them into today´s world and made an album which sounds like an angry monster. The Hell is real! This album proves it. Line up your ashy bones into neat lumps, open the doors into the world beyond and call the undead! These Canadians which worship black death metal are back! They are screaming so powerfully and loudly! Their voice is like the Beast itself. Great ideas, dark and cruel atmosphere, immediacy, drive. This is what makes the new album by AUROCH something absolutely mouldy. The album was recorded in the underground in abandoned halls which lead into an enormous dead house. Dark death metal which will curse you forever! The Death is very close when you listen to this album! The evil is coming. Excellent record!


Tracklist:
1.Billowing Vervain
2.He Wreaths The Cross
3.Say Nothing
4.Tipharethagirion
5.The Keeping
6.Her Bidding
7.Cup Of Hemlock

band:
Zack Chandler- Drums Shawn Hache- Bass/Vocals Sebastian Montesi- Guitars/Vocals

Share this games :

TWITTER