DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

čtvrtek 3. listopadu 2016

Home » » Recenze/review - DERANGED - Struck By A Murderous Siege (2016)

Recenze/review - DERANGED - Struck By A Murderous Siege (2016)


DERANGED - Struck By A Murderous Siege
CD 2016, Agonia Records

Říkali mi, že nejhorší, co se mi může stát, je, že se mi stane zabíjení rutinou. Prý si mám hledat vlastní potěšení z bolesti, víc své oběti trápit, mučit je. Jenže už to nejde, už jsem vojákem příliš dlouho a mé oči se staly chladnými. Krev z rukou jen tak neumyjete a já mám poslední dobou pocit, že ji mám mezi prsty stále. Nedělá mi dobře už ani nářek poraněných, které nechávám chcípat v křečích. Překročil jsem všechny možné hranice, otupěl a stal se strojem na zabíjení. Dosáhl jsem posledního stupně, jsem žoldákem, vrahem z povolání. 

Měl jsem neodbytný pocit, že ráno, cestou do práce toho vojáka v mlze vidím. Stál tam, s nožem v ruce a kýval se do rytmu nové desky švédských brutalistů DERANGED - "Struck By A Murderous Siege". Přidal jsem volume na mp3 přehrávači a propadl panice. Běžel za mnou, až jsem slyšel jeho dech. Šeptal slova nenávisti, chrchlal ty jedovaté sliny vzteku. Dopadl mě kousek od tovární zdi, kam už dávno nikdo nechodí. Na periferii, uprostřed chladu, strachu a nekonečné šedi jsem vypustil svoji duši. Pozvedl krvavý nůž a vydal z hrdla výkřik plný radosti.





"Struck By A Murderous Siege" je albem, které pro moji osobu splňuje ty nejvyšší požadavky kvality. Má skvělý zvuk, na brutální death metal je nebývale pestré a morbidně melodické. Od prvních společných setkání jsem ji propadl zcela hrdlem. Jako bychom si byli letos já a DERANGED souzeni. Mě zkrátka dělá mix starých CANNIBAL CORPSE, VOMITORY, GORGASM, AVULSED, DEEDS OF FLESH, INSISION, VILE, DISGORGE, MALIGNANCY jen a jen dobře. Švédi k tomu ještě navíc přidávají z kůže stažený, vlastní obličej. Je to svým způsobem "jenom" klasika a tradice, ale zahraná s nadšením a velkým citem pro všechny ty krvavé věci, které jsou v tomhle stylu žádoucí. Kapela neponechala náhodě vůbec nic. Osobně jsem na vrcholu brutálně death metalového blaha. Přehrabuji se ve studených melodiích, jako řezník ve střevech. Kroutím se do rytmu, vzývám stejné kruté bohy jako tahle smečka. Vynikající záležitost pro všechny fanoušky, kteří uznávají brutální death metalovou poctivost. Masakr plný temné přitažlivosti!




sumarizace:

Před letošní novinkou "Struck By A Murderous Siege" švédských DERANGED se klaním až k zemi. Je totiž po okraj naplněná žhavými, pálivými nápady, které vyvěrají ze samé podstaty death metalu. Skladby mají neskutečné množství vrstev a působí jako samotná symfonie zla. Ano, takhle nějak by hráli skladatelé vážné muziky, pokud by se rozhodli pro extrémní smrtící kov. Šílené nápady je možné potkat na každém kroku. Pánové si zároveň ponechali schopnost složit syrové a nekompromisní motivy. Album neskutečně řeže, pálí, transformuje samotnou smrt v čistou bolest. Je jako řeka, plná hnijící krve, která teče sice pomalu, ale s o to větší jistotou zničí vše živé. Na desce je možné pozorovat doslova erupci nápadů. Přesto není nic zbytečně komplikované a DERANGED se povedlo vyhnout zbytečným exhibicím. Všechno sedí na svém místě a z nahrávky se tak stává hodně ostré koření. "Struck By A Murderous Siege" je pro mě na dlouhou dobu jedno z nejposlouchanějších alb vůbec. Reálný brutální death metal, který nepostrádá temnotu a je zahraný s neskutečnou silou! Masakr plný temné přitažlivosti!


Asphyx says:

I bow down to this new album "Struck By A Murderous Siege" by Swedish DERANGED. It is full of hot, spicy ideas which spew from the death metal itself. The songs have unbelievable amount of layers and they feel like a symphony of evil. Yes, this is how would classical musician played if they would decide to play death metal. Mad ideas are everywhere on this album. However these gentlemen still have their ability to compose raw and uncompromising motives. This album cuts unbelievably, it burns, and it transforms the death itself into a clear pain. Like a river full of rotting blood which although flows slowly it will kill everything live on earth for sure. These guys managed to avoid some unnecessary exhibitions on this album. Everything is on its place so this album is like a very hot spice. "Struck By A Murderous Siege" is one of my most played albums at all for a very long time. Real brutal death metal which doesn´t lack of darkness and it is played with an unbelievable power! Massacre full of dark attraction!

Tracklist:
1. The Frail Illusion Of Osteology
2. Hello From The Gutters
3. Reverent Decomposition
4. Shivers Down Your Broken Spine
5. Cold Icy Hands
6. Struck By A Murderous Siege
7. Toy Box Torture Chamber
8. Undead Instrument By Grim Ascendancy

band:
Rikard Wermén - Drums
Thomas Ahlgren - Guitars
Andreas Johansson -Bass
Anders Johansson - Vocals


Share this games :

TWITTER