DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

středa 16. listopadu 2016

Home » » Recenze/review - MALLEPHYR - Assailing the Holy (2016)

Recenze/review - MALLEPHYR - Assailing the Holy (2016)


MALLEPHYR - Assailing the Holy
CD 2016, Mad Lion Records

Černá smrt, mor, temnota. To byla slova, která mě napadala při poslechu prvotiny českých MALLEPHYR asi nejčastěji. Stejně jako zmiňovaná nemoc se mi i deska "Assailing the Holy" rozšířila do celého těla, zkroutila mě do nekonečných křečí a přetvořila mě postupně k obrazu svému. Svět při poslechu zčernal, stal se ošklivým a slyšel jsem jen samé mocné hlasy za záhrobí. Novinka je shnilou odpovědí na poslední věci člověka. Temné melodie se proplétají s nářezovějšími pasážemi jako klubka hadů, vítajících vás u vstupu do samotného pekla. Šílenství, z téhle hudby cítím šílenství, povídá mi jeden známý a já mohu jeho slova jen potvrdit. MALLEPHYR splňují všechna kriteria pro dobrou současnou black/death metalovou kapelu. 



Pokud bych chtěl nějak hudbu těchto tmářů k někomu připodobnit, jmenoval bych skupiny jako BEHEMOTH, SATYRICON, INQUISITION, AOSOTH, NIGHTBRINGER, ale i třeba legendární HYPNOS. Dohromady se pak dílo českých black/deatherů poslouchá velmi dobře. A sem směřuje snad jediná moje negativní připomínka. Osobně bych ocenil víc špíny, neučesanější zvuk. Ve skladbách je přesně to černé chvění, které mám u podobné hudby tolik rád, ale kapela by si zasloužila jinou, ostřejší produkci. MALLEPHYR jsou se svoji prvotinou doslova zjevením na české scéně a troufám si tvrdit, že zaujmou i v zahraničí, ale k "dokonalosti" ještě malinký kousek chybí. Každopádně, pokud máte rádi pohromadě death/black, inferno a mor, tak rozhodně neváhejte. MALLEPHYR rozpoutali další smrtící nákazu! Skvělé album!



sumarizace:

Černá smrt, mor, temnota. To byla slova, která mě napadla při poslechu prvotiny českých MALLEPHYR asi nejčastěji. Stejně jako zmiňovaná nemoc se mi i deska "Assailing the Holy" rozšířila do celého těla, zkroutila mě do nekonečných křečí a přetvořila mě postupně k obrazu svému. Svět při poslechu zčernal, stal se ošklivým a slyšel jsem jen samé mocné hlasy za záhrobí. Novinka je shnilou odpovědí na poslední věci člověka. Temné melodie se proplétají s nářezovějšími pasážemi jako klubka hadů, vítajících vás u vstupu do samotného pekla. MALLEPHYR splňují všechna kriteria pro dobrou současnou black/death metalovou kapelu. Pokud bych chtěl nějak hudbu těchto tmářů k někomu připodobnit, jmenoval bych kapely jako BEHEMOTH, SATYRICON, INQUISITION, AOSOTH, NIGHTBRINGER ale i třeba české HYPNOS. Pokud máte rádi pohromadě death/black, inferno a mor, tak rozhodně neváhejte. MALLEPHYR rozpoutali další smrtící nákazu! Skvělé album!


Asphyx says:

Black death, plague, darkness. These words came to my mind when I heard the first album by Czech band MALLEPHYR. Just like those diseases, the album “Assailing the Holy” spread throughout my whole body, twisted me into endless spasms and gradually transformed me. The world became dark, ugly and I only heard powerful voices from the underworld. This new album is a answer for last things of man. Dark melodies intertwining with cruel passages like a clue of snakes and they welcome you by the gate to the Hell itself. MALLEPHYR fulfil all criteria for a good modern black/death metal band. If I wanted to compare their music to other bands I would name BEHEMOTH, SATYRICON, INQUISITION, AOSOTH, NIGHTBRINGER but also Czech HYPNOS. If you like death/black, inferno and plague, then listen to this band. MALLEPHYR unleashed another deadly plague! Great album!

Tracklist:
1) The Service
2) Assailing the Holy...
3) Raped by the Morbid Command
4) Inhaling the Nihilism
5) Anti-Human
6) Still Alive...But Dead
7) Crushing the Paradise, Destroying the World
8) A Hymn to the Darkest Horizon

Band:
Sinneral/Opat/Adam/Tom

Share this games :

TWITTER