DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

čtvrtek 24. listopadu 2016

Home » » Recenze/review - SENTIENT HORROR - Ungodly Forms (2016)

Recenze/review - SENTIENT HORROR - Ungodly Forms (2016)


SENTIENT HORROR - Ungodly Forms
CD 2016, Testimony Records

Řízl jsem přímo do živého. Má ruka, ovládající rezavý nůž se kroutila jako jedovatý had těsně po útoku. Křičela, prosila mě o slitování. Usmál jsem se a ujistil ji, že ničeho takového se ode mě nedočká. Když bylo po všem, konečně jsem dojedl svou snídani a dočetl ranní noviny.


Číst občas záznamy ze soudních jednání bývá velmi bolestivé. Sedíme v síni plné svědků. Pozůstalí pláčou a já moc dobře vím, že je noční můry budou pronásledovat celý život. Spravedlnost je opět slepá a já mám sto chutí vzít ji zase jednou do svých rukou. Jdu se raději projít a nasazuji na uši novinku death/thrashových SENTIENT HORROR. Poslouchám první skladbu a přijdu si, že jsem se mezi všechno to zlo, které jsem před chvílí opustil, zase vrátil. Špinavé, temné, zastaralé jsou motivy, znějící a zarývající se mi jako zmiňovaný nůž do mozku. Tohle je poctivý old school zážitek přesně podle mého gusta, říkám si znovu a znovu. Pak přidám hlasitost a vydávám se na dlouhou cestu do záhrobí.



Inspirace švédskou death metalovou školou alá EDGE OF SANITY, GRAVE, DISMEMBER, ENTOMBED, ale i třeba GOREFEST, CARCASS je znát opravdu hmatatalně. Je to tak dobře. Podobných "retro" skupin není nikdy dost, říkám si stále dokola. Sice jen některé umí přenést ducha devadesátých let do dnešních dní, ale tentokrát musím říct, že se to kapele daří na výbornou. SENTIENT HORROR si pořídili zvuk u mistra Dana Swano. Ne, tohle není hudba z metalových módních salónů. Zde se hraje pro poctivé maniaky, kteří ještě nezapomněli, jak má znít pořádný death metal. Jestli je váš sluch zaměřen tímto směrem, budete spokojeni jako já. Pokud ne, ulízněte si patku, prohrábněte vous a jděte od toho. Já už vím, co budu dělat večer. Vezmu si přehrávač, lopatu, krumpáč a půjdu do kostnice v našem městě rozdrit pár kostí všech podobných parchantů, které jsem ráno potkal v soudní síni. Vynikající old school death metalové album pro všechny labužníky ze starých časů! 


sumarizace:

SENTIENT HORROR letos přišli s hudbou, která splňuje všechny moje požadavky na poctivý, reálný old school death metal. Jejich nahrávka je plná neskutečné černé energie. Hroby se otvírají, zvony zvoní umíráček. "Ungodly Forms" může být klidně soundrackem pro vaší poslední cestu. Podzemí opět ožilo a vyslalo na náš svět posly apokalypsy. Mrtví mi jdou po krku a zlo je cítit všude kolem. Death metal je zde starý a plesnivý a nepostrádá obrovskou dávku naléhavosti. Připadám si, jako bych ležel při okultním obřadu na oltáři smrti a byl navěky obětován. Člověk se při poslechu stává morbidním básníkem, tulákem po záhrobí. Přiznávám se bez mučení. Album mě neskutečně rozsekalo a stalo se mým průvodcem na onom světě. Zapalte svíce, exhumujte starý poctivý death metal! Vynikající temný old school death metal! Absolutní masakr!

Asphyx says:

SENTIENT HORROR come this year with music fulfilling all my requirements for honest, real old school death metal. Their record is full of unreal black energy. The tombs were opened, bells ringing the death knell. "Ungodly Forms" may be the soundtrack to your last trip. Underground came alive again and sent messengers of apocalypse to our world . Deads are hunting me and the evil is everywhere. Death metal here is old and moldy and doesn't miss a huge amount of urgency. I feel like I was lying at an occult ritual on the altar of death and I was forever offered. When listening it becomes a morbid poet, a wanderer on the other world. The album cut me up and it became my guide on the other world. Light a candle, exhume old fair death metal! Excellent dark old school death metal! Absolute massacre!


TRACKLIST
1. Into the Abyss  (0:51)
2. Abyssal Ways  (3:56)
3. Die Decay Devour  (4:05)
4. Blood Rot  (4:07)
5. Splinter The Cross  (5:11)
6. Beyond The Curse Of Death  (2:27)
7. Ungodly Forms  (5:30)
8. Suffer To The Grave  (4:26)
9. A Host Of Worms  (3:59)
10. Of Filth And Flesh  (2:34)
11. Mourning (Instrumental)  (1:27)
12. Celestial Carnage  (6:17)

LINE-UP
Matt Moliti - Vocals, Lead Guitar
Ian Jordan - Bass
Ryan Cardoza - Drums
Jon Lopez - Guitar

https://www.facebook.com/sentienthorrorofficial
https://www.facebook.com/testimonyrecords
http://testimonyrecords.bigcartel.com

https://testimonyrecords.bandcamp.com/album/sentient-horror-ungodly-forms
Share this games :

TWITTER