DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

neděle 11. prosince 2016

Home » » Recenze/review - CHRIST AGONY - Legacy (2016)

Recenze/review - CHRIST AGONY - Legacy (2016)


CHRIST AGONY - Legacy
CD 2016, Witching Hour Productions

Jdu pomalu tmou. Našlapuji tiše, jsem napnutý, co mě všechno čeká. Objímá mě chlad, nastavuji tvář ledovému větru. Někde tady, v severských hvozdech se ukrývá stará krypta, ve které naleznete temnou pravdu. Mám s sebou jen pár nezbytných věcí, včetně nové desky polských blackových melodiků CHRIST AGONY. Legendy, pro kterou mám dlouhá léta velkou slabost.

Novinka "Legacy" mě, ani vás, ničím nepřekvapí. Není to ani potřeba. My, staří a věrní fanoušci očekáváme jiskřivě studený černý kov, smíchaný s tmou. Další solidní album v řadě, které sice není nijak novátorské, ale pořád v sobě ukrývá sílu, kterou máme u téhle skupiny tolik rádi. Konečně jsem na místě. Čekají mě železná narezlá vrata, pak pár kroků dunivou chodbou a kamenný oltář na kterém je skříňka. Dřevěná, s rukopisy plnými black metalu, zaříkávání a smrti. Dosáhl jsem svého cíle. Kruh se uzavřel.




CHRIST AGONY, v čele s charismatickým Cezarem přicházejí z dob, kdy světu vládly v devadesátých letech klasické black metalové kapely. Poláci jejich tvorbu vzali, smíchali a přidali svůj jasně rozpoznatelný ksicht. Mám rád jejich mrazivé melodie, působí na mě jako klidné, ale naléhavé zaříkávání. Jsou pro mě mantrou, obrácenou modlitbou, která se perfektně hodí do letošního podzimu. Zákeřné síly zla jsou opět vyvolávány, Satan se poťouchle usmívá a já se dál přehrabuji ve starých pergamenech. CHRIST AGONY nahráli přesně ten typ alba, které jsem po nich "chtěl". Vznešené, ledové, černé a temné. Klasika postavená na vlastních základech, s pořádným heavy feelingem. Zaplať Satan za to, že jsou ještě podobné skupiny. Kult!


sumarizace:

CHRIST AGONY letos přicházejí s dalším albem plným smutku, prokletých melodií, nekonečných procházek severskou krajinou a hlavně až magickou přitažlivostí. Melodický black metal je zde zvolen jako prostředek pro navození velice zvláštní nálady. Opakování temných motivů, bědování nad osudem člověka. Nálada nahrávky je velmi pochmurná, jakoby zahalená mlhou. Oceňuji velmi dobrý zvuk a zajímavý obal. K téhle muzice se musíte propracovat, není to záležitost na jeden poslech. Doporučuji všem, kdo se rádi toulají lesem. Melodické, black metalové album, které vám zmrazí vaše srdce! Kult!

Asphyx says:

CHRIST AGONY is coming this year with the next album full of sorrow, accursed melodies, endless walks through Nordic country and especially the magical attraction. Melodic black metal evokes very strange mood. Repeat of dark themes, lament over the fate of man. The mood of the recording is very sad, it seems to be enveloped in some fog. I appreciate very good sound and interesting cover.You can't get to this music easily, take your time for listening. I recommend to all who likes wandering in the forest. Melodic black metal album that will freeze your heart! Cult!

Tracklist:
1. Conjuration (07:37)
2. Sigillum Diaboli (06:50)
3. Seal Ov The Black Flame (07:26)
4. Black Blood Ov The Universe (06:52)
5. Devil Worship (06:35)
6. Coronation (05:57)
7. Legacy Ov Sin & Blood (09:03)

Line-up for this recording
Cezary "Cezar" Augustynowicz - Vocals, Guitars, Bass, Choir
Dariusz „Daray” Brzozowski - Drums

Share this games :

TWITTER