DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

čtvrtek 26. ledna 2017

Home » » Recenze/review - NEKROHOWL - Nekrohowl (2016)

Recenze/review - NEKROHOWL - Nekrohowl (2016)


NEKROHOWL - Nekrohowl
demo 2016, vlastní vydání

Kdybyste měli definovat undergroundový death metal, co by vás napadlo jako první? Mě osobně obrovský kus nasazení, špíny, snahy o pořádnou záhrobní rebelii. Když mi přišlo z daleké Bangladéše na recenzi stejnojmenné demo tamních NEKROHOWL, říkal jsem si, že jen poštovné muselo stát nekřesťanské peníze. Vložil jsem CD do přehrávače a vyhrnul se na mě old school death metal, který by se dal šmahem odsoudit za ne příliš dobrý zvuk, za spíš nadšenecké provedení. Jenže já to neudělám. Mám někde v zadu v hlavě neodbytný pocit, že tihle pánové to myslí vážně.

Odmyslete si nedokonalé provedení a najednou uslyšíte ochutnávku jak vystřiženou z devadesátých let minulého století. Není to zase tolik dávno, co se i v našich končinách hrálo podobným způsobem. "Nekrohowl" je prvotinou, jednoduchou, šílenou ze své podstaty. Je z ní cítit ta obrovská chuť vzít do ruky nástroje a zbourat hlukem svět. Kapele bych určitě doporučil lepší (alespoň nějakou) produkci, pořádné studio, hodiny ve zkušebně a pak to bude to pravé temně krvavé. Jen pro zajímavost, viděl jsem video z koncertu těchto nováčků a to co dělali jejich fanoušci, o tom si našinec může nechat jenom zdát. 

Pro fanoušky DEICIDE, DYING FETUS, INCANTATION, MONSTROSITY, OBITUARY a ostatních starých legionářů. Říkejte si, co chcete, ale mě NEKROHOWL oslovili a doufám, že brzy vydají plnohodnotnou desku u nějakého pořádného labelu. Budu se těšit! O tomhle je pro mě metal!



sumarizace:

Bangladéští poslové z pekla NEKROHOWL loni vydali demo, které by mohlo zaujmout každého fanouška temného death metalu. Skladby jsou zde ošklivé, zlé, morbidní a je z nich na sto metrů cítit síra. Pokud máte rádi klasickou death metalovou školu a jste příznivci podzemí, tak neváhejte ani chvilku. Zklamáni rozhodně nebudete. Bangladéšanům se povedlo nahrát album, které je doslova narváno nihilismem, černou energií a záhrobím. Svět je při poslechu hodně těžké místo k žití. Nahrávku vám mohu jen a jen doporučit. Temné smrtící album, které vás uštkne jako jedovatý had! Dobrá morbidní práce! 



Asphyx says:

Bangladeshian Apostles from the hell NEKROHOWL released past year a demo, which could interest all fans of dark death metal. Tracks are ugly, evil, morbid and there is smelling sulfur miles apart. If you like classic death metal school and you are fans of the underground, so don't hesitate. You won't be disappointed. Bangladeshians managed to record an album, which is literally stuffed with nihilism, black power and the beyond. When listening the world is very hard place for living. I can the recording only recommend. Dark deadly album that will bite you as venomous snake! Good morbid job!

tracklist:
1. Banishment Bringer
2. Sadist Slaughterous
3. Mortal Incubation
4. Infecting The Crypts (Suffocation Cover)


band:
Sadist – Bajo
Pounder – Batería
Obliterator – Guitarra
Demodulated – Cantante


Share this games :

TWITTER