DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

čtvrtek 16. února 2017

Home » » Recenze/review - FAMISHGOD - Roots of Darkness (2016)

Recenze/review - FAMISHGOD - Roots of Darkness (2016)


FAMISHGOD - Roots of Darkness
CD 2016, Xtreem Music

Říkala mi moje milá, abych tam nechodil. Nedal jsem si říct. Byl jsem zvědavý. Otevřel jsem dveře do sklepa, ve staré opuštěné chatě. Ozývaly se zespoda divné zvuky. Musel jsem tomu přijít na kloub. Už se nikdy nevrátím, líbí se mi tady, v podzemí. Po tváři mi lezou krvaví červi, v kostech se rozkládá postupně strach. Teď jsem to i já, kdo vydává šílené skřeky. Jsem mezi svými, nemrtvými.

Válí se mlha kolem naší chaty, čouhají ruce utopenců z černé hladiny jezera. Našlapuji opatrně, abych celou šílenou, ale zároveň poklidnou atmosféru nenarušil. Na stromech visí oběšenec s tváří obrácenou k nebi. Usedám do proutěného křesla, zapaluji dýmku plnou šustivých bylin a plně se oddávám novému albu španělských FAMISHGOD.

Do éteru beznaděje se vyhrne jako žhavá láva hudba ve stylu INCANTATION, GRAVE MIASMA, DISEMBOWELMENT, INVERLOCH, WINTER, NECROS CHRISTOS. Je na čase zase jednou poctivě umřít, zmítám se ve svých pocitech jako ten oběšenec ve větru.




Tohle je hudba pro hluboké rozjímání, pro chvíle, kdy se zastavíte a začnete přemýšlet nad svým osudem. V hlavě se vám už jako dítěti usadila myšlenka, co bude jednou po smrti a FAMISHGOD jsou těmi, kteří na ní dávají odpověď. Ta je sice zahalena v mlze nejistoty, ale o to je přitažlivější. Parádní temný zvuk, těžké mokvající nápady dělají z alba "Roots of Darkness" až bolestivou záležitost. Nutná je samozřejmě výbava v podobě hrobnického náčiní a přesvědčení o tom, že máte death/doom metal rádi. Není nutné se dál modlit k neexistujícím bohům. Raději zaměřte svůj zrak do říše mrtvolných fantazií. Říkala mi moje milá, abych tam nechodil. Neposlech jsem ji a teď jsme tu oba dva. Proměněni v prach. Death doomové album, které mě naplnilo tmou a smutkem. Velmi dobře!


sumarizace:

Loňské album "Roots of Darkness", plné toho nejsmrdutějšího old school death metalu, se rozhodně povedla. Najdete na něm ty nejvybranější kousky zahnívajícího masa. Každý hrobník, fanoušek old school death metalu a doomu by měl zbystřit svoji pozornost. Na albu se totiž odehrávají ty nejtemnější okultní rituály, chrastí se s kostmi a drtí se lebky ostrými melodiemi. FAMISHGOD pocházejí z toho nejhlubšího podzemí a na jejich hudbě je to znát. Je ostrá, studená a špinavá, jako opuštěný hrob. Vítejte v zemi zla a beznaděje! Death doomová nahrávka, která vás spálí na popel! Kult!


Asphyx says:

Last year's morbid album "Roots of Darkness" of the most stinking old school death metal is definitely succeeded. You can find here  the primest pieces of rotting meat. Each gravedigger, a fan of old school death metal and doom should sharpen his attention. The album is the darkest place of occult ritualsthe bones are rattling and skulls are crushed with sharp melodies. FAMISHGOD come from the deepest underground and this is evident on their music. It is sharp, cold and dirty like abandoned grave. Welcome to the land of evil and despair! Death doom recording that will burn you to ashes! Cult!


Track list:
1. Abyss of the Underworld 07:40
2. Bad Omen 09:17
3. Molested, Defiled, Disrupted 09:46
4. Chamber of Chaos 08:11
5. Eternal Embrace 09:02
6. Lost Language of the Dead 10:33
7. Mournful Sounds of Death 10:27

Line up:
Dave Rotten - Vocals
Pako Deimler - All instruments


Share this games :

TWITTER