DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

úterý 21. února 2017

Home » » Report, photos, video - 25 YEARS OF INFECTING HUMANITY EUROPEAN TOUR 2017 - MALIGNANCY, CARNIVORE DIPROSOPUS, NADER SADEK, EMBRYONIC DEVOURMENT, STAGES OF DECOMPOSITION - club Modrá Vopice, Prague - 20. 2. 2017

Report, photos, video - 25 YEARS OF INFECTING HUMANITY EUROPEAN TOUR 2017 - MALIGNANCY, CARNIVORE DIPROSOPUS, NADER SADEK, EMBRYONIC DEVOURMENT, STAGES OF DECOMPOSITION - club Modrá Vopice, Prague - 20. 2. 2017

titulek
- author of photos Jakub Asphyx

VIDEOS - omluvte sníženou kvalitu zvuku/ sorry for worse sound
https://www.youtube.com/user/jakubasphyx/videos



„Milióny lidí touží po nesmrtelnosti, a přitom nevědí co mají dělat, když v neděli odpoledne prší.“ – citát britské spisovatelky Susan Ertz

Tento citát mi poslední dobou hrozně často vrtá hlavou. Myslím si, že v dnešní době dostává další nový rozměr. My s kolegou Michalem po nesmrtelnosti netoužíme, my víme, co budeme v neděli dělat. Pardon, vlastně v pondělí. Vyrazíme zase do Prahy, do našeho oblíbeného klubu Modrá Vopice, abychom tam shlédli kapely, které toho vědí o smrti spoustu. Zpívají a hrají o ní.

CARNIVORE DIPROSOPUS
Pro mě byl největším lákadlem NADER SADEK, do jehož desek jsem se jednoduše zamiloval. Tenhle 36 let starý původem Egypťan je vizuální umělec, který vytváří pódiová show kapel a natáčí klipy. Začal fušovat do hudby i tvůrčím způsobem a jeho první album "In the Flesh" se zabývalo ropou jako surovinou a vším co může v dnešní společnosti způsobit. Povolal do svých služeb Steva Tuckera (MORBID ANGEL, WARFATHER) a Blasphemera z MAYHEM, aby vytvořili dílo, které mě doslova rozsekalo. 


Samozřejmě, MALIGNANCY si dám vždycky také rád, o tom není pochyb.

Nader Sadek
Bylo odpoledne a já čekal na Michala v Plzni zdrcen pondělním dnem v práci. Trošku na mě padal splín, ale věděl jsem, že tenhle večer bude stát za to. Nevím, jak to máte vy, ale já to poslední dobou tak nějak vycítím. Nasednu do dodávky, chvilku nadáváme na své šéfy a pak jako kouzelným proutkem přehodíme na metal a je zase dobře. 

Modrá Vopice nás přivítá jako dva ztracené syny (a jednu dceru, jela s námi i Michalova manželka). Ve čtvrtek jsme zde byli na KINDER GRINDER a klub se od té doby nezměnil:)). Šourám se dovnitř a dávám první pivo. A už jsem zase v tom. V té pohodové náladě, kdy čekáte, až vás rozseká první kapela. Cítím, i po těch dlouhých třiceti letech, co poslouchám metal, pořád jemné šimrání v břiše. Já se vždycky tak těším, to se nedá ani popsat slovy. Tyhle chvíle jsou pro mě svátkem, odpočinkem, relaxací. Jdeme na to!


STAGES OF DECOMPOSITION - brutální kakofonie ve stylu DISGORGE, BROKEN HOPE, PUTRID PILE. Za mě nuda na entou, stále stejné riffy, nevýrazný vokál, zkrátka nic moc.




EMBRYONIC DEVOURMENT se nás pokusili vzít se svým technicky temným death metalem na místa, o kterých se nám zdá jen v těch nejděsivějších snech. Z textů čišela mezi fans samá konspirační teorie. Mezi mnou a kapelou ale ke vzájemné chemii nedošlo. Bylo to solidní, ale také nic, co by mi nahnalo strach.




NADER SADEK - můj soukromý splněný sen. Vystoupení obsahovalo přesně mé představy o skvělém death metalovém koncertu. Táhnoucí se atmosférické kytarové plochy, hutné spodky, řev a síla. Bylo to mocné, uhrančivé a pro mě zcela naplňující. Hudebně parádní záležitost, se slabším zpěvákem. Moji mysl zahalila tma a rozdrtila ji smrt. Vynikající, monumentální, kruté! Darkness engulfed my mind and crushed me death. Excellent, monumental, cruel gig!






Recenze/review - NADER SADEK – The Malefic: Chapter III (2014)

S kolumbijským brutálně grindovým kartelem CARNIVORE DIPROSOPUS jsem měl poprvé naživo čest teprve před dvěma roky v Plzni. V Praze to bylo vlastně úplně stejné. Na pár riffech postavené vyhlazovací skladby sázely spíš na tlak, než na komplikovanost. Pánové měli ten večer asi největší odezvu u publika, ale pro mě byli až příliš monotónní. 






MALIGNANCY - dnes již legendární brutální death metalová mašina, která už od roku 1992 dokáže každému fanouškovi dodat návod na operaci vlastních střev. Zazněl první song, já přeřadil na krvavou notu spolu s kapelou a plně se oddal nechutně morbidním skladbám. Byl proveden řez přímo od hrdla až k pánevnímu dnu a já měl co dělat, abych se udržel na nohou. Vystoupení mělo velkou sílu, takový ten nenávistný oheň. Chyběly snad už jen kusy mrtvých těl rozvěšené po stěnách klubu. Říkám masakr a myslím to tentokrát s poklonou na propíchnutých rtech. Snad jen ten vokál, na ten si u těchto řezníků asi nikdy nezvyknu.






Zvuk byl klasicky dobrý, návštěvnost bych hrubě odhadl na nějakých osmdesát lidí. Opět mě velmi mile překvapilo množství hezkých dívek a žen. Brutální death metal a krásný holky, řeknu vám, radost pohledět.

Organizace byla ze strany nás fanoušků z daleka na výbornou. Hard Bones Production jsou zárukou kvality. Jelo se dle harmonogramu a brzkým koncem bereme vždy za vděk. Už nám není 17 a musíme druhý den do práce. 


Za milé slovo nedá člověk nic a myslím, že by se slušelo jak organizátorům, tak fanouškům, zvukařovi i celému klub poděkovat. Víte, ono pořádat v dnešní době něco jen tak pro samotnou věc, podporovat scénu, prodělávat na tom peníze, občas snášet kecy neomalených a dělat to na takové profesionální úrovni, bývá někdy hodně těžké - tedy...přátelé, DÍKY MOC, bylo to super. Rád jsem vás všechny viděl.


Za chvíli odbije dvanáctá a my jsme někde na výpadovce na Plzeň. Už to máme nacvičené. Svítící Beroun, pak tma za Holoubkovem a konečně v dáli září město piva. Sjedeme dovnitř a jsem rád, že mě Michal vyhodí před barákem. Celou cestu jsme probírali kapely, doplňovali si zážitky, postřehy. A i když jsem se úplně neshodli na tom, pro koho jaká skupina byla nejlepší, v jednom jsme byli za jedno. Akce to byla vynikající a její ozvěny budeme probírat ještě dlouho po hospodách. My, co na koncerty chodíme a nekecáme jen po diskuzích na internetu, víme své. Jdu spát s úsměvem na tváři, uvolněný, spokojený, s hlavou čistou a restartovanou. Parádní večer!

- author of photos Jakub Asphyx

VIDEOS - omluvte sníženou kvalitu zvuku/ sorry for worse sound
https://www.youtube.com/user/jakubasphyx/videos




Share this games :

TWITTER