DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

úterý 20. června 2017

Home » » Recenze/review - ENTRAILS - World Inferno (2017)

Recenze/review - ENTRAILS - World Inferno (2017)


ENTRAILS - World Inferno
CD 2017, Metal Blade Records

Porcuji mrtvá zmrzlá těla a pořád přemýšlím, proč mi na mé staré motorové pile přeskakuje rezavý řetěz. Sundávám kusy masa z háků, nasávám nasládlý pach smrti a usmívám se. Beru do ruky sekyru, půlím stehenní kosti, otírám čelo od krůpějí zkažené krve. Vypadá to, že dnešní noc bude dlouhá. Ještě že mám spoustu nemrtvých pomocníků. Svět je už dávno v plamenech!

Nová deska švédské legendy ENTRAILS je povinností pro všechny fanoušky chřestivého death metalu. Ocení ji asi jen příznivci žánru, ale pokud vám pronikne do žil, už nebudete chtít nikdy jinak. Švédové opravdu připomínají rezavý přeskakující řetěz na motorové pile z devadesátých let.



"World Inferno" je albem, které se pohybuje někde na pomezí DISMEMBER ("Massive Killing Capacity") a ENTOMBED ("Wolverine Blues"). Samozřejmě s dnešním, modernizovaným zvukem. Ten bych si sice dovedl představit, stejně jako zpěváka, více špinavější, ošklivější, ale doba je už dávno jinde a ENTRAILS jsou řemeslníci, kteří moc dobře víc, co dělat, aby byla těla řádně naporcována. Nejvíc se mi líbí v melodičtějších, studenějších pasážích. To krásně vynikne jejich morbidní vkus a cit pro záhrobní rituály. Jsem starý fanoušek kapely a jako takový jsem navýsost spokojený, i když chápu, že spoustě dnešních posluchačů bude nahrávka připadat příliš obyčejná. Jenže jak známo, krev jen tak nevyměníte a já rád a znovu beru do ruky motorovou pilu, abych si užil tu plesnivou náladu prašivých motivů. Novinka mi proniká až do morku kostí, zanáší tam chlad a já nemohu jinak, než desku přehrávat stále dokola. Rezavý, poctivý, reálný a studený švédský death metal, zahraný s přehledem a nadhledem legendy! Kult!


sumarizace:

Když jsem si pustil "World Inferno" poprvé, měl jsem pocit, že mi zamrzlo moje srdce. Poslouchal jsem nahrávku stále častěji a mé pocity se pořád opakovaly. ENTRAILS letos vydali album, které mě přesvědčilo znovu o tom, že smrt dokáže být hodně blízko. Ledové melodie, pestré riffy a vokál plný hniloby. Celková atmosféra je pak podobná té, kterou můžeme potkat v márnicích u opuštěných hřbitovů. Na tomto CD by mělo být napsáno varování: „Pozor, obsahuje studené kousky zla!“ Letošní počin severských bojovníků mi přijde velmi ostrý, se spoustou morbidních nápadů, se současným zvukem i produkcí. Povolávám do zbraně všechny fanoušky old school švédského death metalu! Onen svět opět hoří! Smrt už je stará a nepotřebná. Máme místo ní ENTRAILS. Death metalová nahrávka, která je plná utrpení! Vynikající album plné špíny, hnisu a nálady temných kobek. Kult!

Asphyx says:

When I was listening to "World Inferno" for the first time, I felt that my heart was frozen. I listened to the recordings more often and my feelings were the same. ENTRAILS released this year an album that convinced me again that the death can be very close. Icy melodies, colourful riffs and vocal full of rot. The overall atmosphere is similar to the mood we can meet at morgues in abandoned cemeteries. On this CD this warning should be written: "It contains cold pieces of evil!" This act of Nordic warriors is very sharp, with lots of morbid ideas, excellent sound and production. I call to arms all fans of old school Swedish death metal! The next world is again on fire! Death is already old and useless. We've got  ENTRAILS instead. Death metal record, which is full of suffering! Excellent album full of dirt, pus and mood of dark dungeon. Cult!


Tracklist:
1. World Inferno
2. Condemned to the Grave
3. Serial Murder (Death Squad)
4. The Soul Collector
5. Dead and Buried
6. Insane Slaughter
7. Into Eternal Fire
8. Suffer
9. The Hour of the Casket
10. The Blood Breed

band:
Jimmy Lundqvist: Guitars
Tommy Carlsson: Vocals/Bass
Pontus Samuelsson: Guitars
Martin Michaelsson: Drums

Share this games :

TWITTER