DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

čtvrtek 5. října 2017

Home » » Report, photos, video - BLASPHERIAN, INCARCERATION - club Modrá Vopice, Prague - 4. 10. 2017

Report, photos, video - BLASPHERIAN, INCARCERATION - club Modrá Vopice, Prague - 4. 10. 2017

- author of photos Jakub Asphyx

VIDEOS - omluvte sníženou kvalitu zvuku/ sorry for worse sound

Potkal jsem nedávno jednoho kolegu, kterého si nesmírně vážím. Říkal jsem si, konečně někdo, kdo to má v hlavě srovnané. Bohužel, pak mě začal přesvědčovat, abych se dal na jedinou pravou víru - křesťanství. Jinak milý a chytrý chlap se najednou změnil v našeptávače, prskal na mě slova zloby. Protože dávno vím své, bránil jsem se ostrými argumenty. Veškerá náboženství jsou pro mě totiž jen trpěným zlem, berličkou slabých lidí. Člověk si po podobných setkáních uvědomí, že proti zaslepenosti některých věřících je stále nutné "bojovat". 
Incarceration
Dlouho jsem nad vším přemýšlel, vlastně až do doby, než jsem se rozhodl vydat na koncert kapel, pro které není obrácený kříž žádným tajemstvím. Spíše je kacířskou výzvou, poselstvím a hlavně, skvělou temnou hudbou. Na tomhle obřadu jsem zkrátka nesměl chybět. BLASPHERIAN jsem ještě nikdy naživo neviděl a přitom je jejich album "Infernal Warriors of Death" z roku 2011 jedním z klenotů mé rozsáhlé sbírky. Zbývalo vyřešit dopravu.

Do Berouna mě odvezl vlak a na nádraží mě nabral Michal (opět moc děkuji!). Naše úderná skupina postarších death metalistů byla opět po nějaké době kompletní. Mám společné spanilé jízdy zafixované jako úžasný relax, plný smíchu a pohody. Jinak tomu nebylo ani ve středu. Do "našeho" klubu Modrá Vopice jsme dorazili perfektně naladění a doslova natěšení na smrtící kov. Peklo mohlo otevřít své brány!
Blaspherian
Zdravíme se se známými i méně známými. Zase ty samé, rozesmáté obličeje. Všichni prokletí kdysi death metalem a nyní popíjející, bavící se, čekající na první set. Na mě když pokaždé dýchne atmosféra tohohle malého klubu, tak jsem jak na trní. Napjatý a stále cítím v kostech obrovskou radost, že za chvilku začne pravá nefalšovaná černá mše. 

INCARCERATION - neurvalý, zběsilý, špinavý a ošklivý jako samo peklo. Takový byl death metal v podání těchto šílenců. Charismatický, jinak neustále vysmátý Daniel Silva s kytarou za mikrofonem, Michael Koch za bicími. V klubu se odehrával totální neučesaný old school death metal, vytažený odněkud ze starých pohřebišť. Té energie a emocí bylo tolik, že se daly doslova krájet. Nebudeme to zdržovat. INCARCERATION byli opět vynikající, skvělí, smrtící. Hergot, jak já tuhle smečku žeru! 



The riffs sharp like a rasor, mildew and death feeling. These are the first things coming to my mind when listening to the INCARCERATION. Loud, fast and really cruel. Tear down all the idols! Break the wall with a hammer and hear honest, real death metal from the masters in their field! Old school death metal forever! INCARCERATION rules!










BLASPHERIAN - nechybělo moc a objevila by se mi na rukou krvácející stigmata. Ze všeho toho strachu, že všeho rouhání. Američané jsou pro mě legendou, kultem, vzešlým kdysi z toho nejtemnějšího podzemí. Člověk měl pocit, že každou chvíli opravdu přijde - ON, samotný rohatý. Vlastně to ani tak nebyl koncert, jako spíš okultní obřad pro vyvolávání temných sil. Byl jsem opět mimo, rozemlet na černou masokostní moučku. Peklo zase jednou promluvilo a jsem hrozně rád, že jsem byl u toho. Starý, syrový, plesnivý death metal, zahraný s absolutní oddaností Smrti. Skvěle!



Occult death metallers BLASPHERIAN clearly get the basic idea of ​​evil. The gig was full of darkness, dirt and pus. It recalls the endless swamp full of rotting drowned bodies. It pull you down into its mind with each next listening and I want to go down the nihilism. During the common meetings I was bewitched, cursed, expelled from this world. I was walking in the beyond, I was soaking up the grey atmosphere and I was looking forward to the next song. Death metal in this way was do well to all who loves the other world. Death was really close! It gives you its hand and you take up. This occult seance was succeeded! Dark, death metal concert, which invokes souls of long dead. Great!









Návštěvnost bych odhadl na necelých padesát lidí. Zajímavostí budiž, že se opět sešli fanoušci z celé republiky. Plus samozřejmě poměrně dost velké procento cizinců. Přiznám se, že zrovna na tuhle sestavu jsem čekal více černých duší, ale tak znáte to, Pražáci jsou přežraný a ostatní to mají daleko (nebo poslouchají úplně něco jiného). Každopádně, ti kteří dorazili, pařili o sto šest a vytvořili kapelám parádní atmosféru. Třeba BLASPHERIAN museli dvakrát přidávat.
merchandise
Organizace v pořádku. Potěšil brzký konec (i když o hodinu zpožděný) a jako vždy solidní zvuk (INCARCERATION sice byli poměrně dost nahlas, ale u nich mi to nijak zvlášť nevadilo). Pro někoho drobnosti, pro nás důležité věci, které rozhodují o tom, kam na koncert příště vyrazit. Vyzdvihnout musím skvělou, nebál bych se napsat až rodinnou atmosféru celého večera. Opět se potvrdilo pravidlo - drsná undergroundová temná hudba = přijdou samí milí pohodoví lidé. Rád jsem vás všechny viděl!
Mr. Asphyx support Sacramental Blood
Jsem úplně zničený, doslova vymačkaný, ale spokojený a usmívám se. Jakoby ze mě všechny kapely vysály veškeré špatné myšlenky. V lehce přiopilých snách se loučím s kamarády, s kapelami a všem děkuji. Byl to totiž parádní zážitek a další splněný sen. Víte, ono pro nás, stárnoucí bardy jsou tyhle výlety skvělým odreagováním, setkáním se stejně naladěnými lidmi. O tomhle debatujeme s Michalem vlastně až ke mě před dům v Plzni. Všude je tma a já si vzpomenu na pomateného věřícího kolegu. Měl vyrazit se mnou, ony by ho ty nesmysly přešly. Vynikající okultní večer, díky za něj. Mějte se co nejlépe a děkuji i moc za to, že náš blog čtete!

- author of photos Jakub Asphyx

VIDEOS - omluvte sníženou kvalitu zvuku/ sorry for worse sound

-------------------------------

Promotion!

info:


Share this games :

TWITTER